Wednesday 8 June 2011

pelengkap hidup ku... adoiii sdp lha...lgu dorg..

                                                 
                                                      hahhhh nie dye pnynyi laki (romi)



                                                      hahh nie pnynyi pempuan lak (eren)


Aku bagai laut tak bertepi dan tak berkarang
Aku bagai bintang yang tak ditemani malam
Melihat dirimu ada senyum canda dan tawa
Yang membuat aku tak ingin pergi darimu

Teringat janji lamamu kepadaku
Teringat aku teringat
Teringat saat kau masih ada di sini
Temaniku sepanjang hari

Bila kau pergi jauh ingatlah aku
Bila ku di sampingmu peluk tubuhku
Bila kau rindu aku panggil namaku
Ku datang menemuimu

Peluk erat jasadku jangan lepaskan
Tetaplah kau di sini arungi malam
Karena hanya dirimu belahan jiwa
Pelengkap ku di dunia




hahh yg ats nieh lha lirik lgu dye.. adoiii sdp bona lgu dye weyhh.. ehh aq thu lha lg nieh dh lme...aq thu lha koe dh lme dgr lgu nieh.. ok stop.. sbb aq x pnh dgr lg.. soo ary 2 aq open lha blog ad abg nieh pewhh ble skli dgr jewh dh menusok mate aq.. hahah i mean htie lha.. memg best lha klh lgu lady gaga aq.. hhaha sumpah aq ske lgu dye... eren byk gak lgu dye yg aq thu,.. meybe sbb sore dye sdp mcm aq kowt.. hahah prasan sdh.. -,-'' haaah...sooo skunk aq nk usha2 lg mane lha thu kn jumpe yg lg sdp.. hahah 

No comments:

Post a Comment

pixcha..